Skarperki

Nie pamiętam, kiedy ostatnio wykonywałam skarpetki. Jakiś czas temu *czytaj bardzo dawno temu* miałam zajawkę na skarpetki. Wykonałam wtedy kilkanaście par.  A potem nic, aż do teraz. Skarpetki powstały na zamówienie mojego brata, który potrzebuje dodatkowej ochrony zmarzniętych stóp  podczas stania na warcie.



Skarpetki powstały z dwóch rodzajów włóczki. Ściągacz to Baby Merino, aby nie gryzły. Stopa została wykonana z naturalnej, nieprzetworzonej wełny, z dodatkową nitką wzmacniającą piętę. Niestaty skarpetką nie przewiduję długiego żywota, gdyż nie miałam włóczki skarpetkowej w kolorze czarnym (a taki kolor był zamówiony) i raczej żywa wełna średnio sprawdzi się w codziennym użytkowaniu. 

Dam znać, jak brat je przetestuje. Może będę pozytywnie zaskoczona. 


Udziergam 52 rzeczy w 2022: 2/52

Lagerstrikk: 2/2022

Na zamowienie 1🙂

Komentarze

  1. Skarpetki, które mi podarowałaś, mają się dobrze i cały czas mi służą w chłodne dni. Dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się bardzo, ze jeszcze się trzymają i służą w chłodniejsze dni. Jak cos to daj znać, z przyjemnością wykonam kolejna pare.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad.

Popularne posty