Klompelue *czapka na październik*

Jupi. Nareszcie udało mi się zrobić czapkę dla siebie.
Wzór pochodzi z książki KLOMPELOMPE wydanej na początku sierpnia tego roku. Mimo wielu błędów w opisach wykonania projektów, książka ta jest podstawową literaturą dla robiących na drutach w Norwegii. Na stronach FB skupiających osoby robiące na drutach, dziewczyny cały czas publikują zdjęcia swoich prac wykonanych na podstawie książki. Nic dziwnego, gdyż w książce znajdziemy wiele ciekawych wzorów dla dzieci i dorosłych.




Moja czapka wykonana jest z Drops LIMA w kolorze pistacjowym. Zdjęcia wykonał L. *wybrałam najlepsze ze wszystkich zrobionych przez niego*
Moja czapka przeznaczona jest do pracy, aby w chłodne dni nie marznąć a mieć coś fajnego na głowie. Kolor włóczki wybierał starszy syn.

Projekt 44/52


Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad.

Popularne posty