Easy charmypant

Prezentuje Wam mój pierwszy ukończony w tym roku projekt. Spodenki zaczęłam robić tydzień przed Świętami Bożego Narodzenia dla Julka. Jednak po pierwszej przymiarce okazało się, że rozmiarowo pasują bardziej na Gabriela. Hmmmmm - do wykonania projektu użyłam co prawda innej włóczki jednak rozmiar drutów i próbka zgadzały się, więc powiem wam szczerze, że nie wiem dlaczego spodenki robione na 18 miesięczne dziecko pasują (no prawie pasują) na 3 latka.Ostatnia przymiarka obdarła mnie ze złudzeń, że spodenki będą dla G. Spodenki nie leżą najlepiej na G. G. zdecydowanie jest za szczupły aby dobrze prezentowały się na jego pupie. I tak przeleżały przez Święta i Nowy Rok. Długo myślałam co z nimi zrobić, szkoda mi było pruć. W ostatnich dniach wykombinowałam, że mogę przerobić je na dziewczęcy odpowiednik, w ten sposób trafią w najbliższym czasie do mojej siostrzenicy.




Wzór na spodenki dostępny jest tutaj http://becharmedavjmhk.tictail.com/ Polecam gorąco chociaż zajrzeć, mają tam wiele przepięknych wzorów na dziergane ubranka dla dzieci.

Komentarze

Popularne posty