Rękawiczki - pięć palców z kapurkiem

Potrzeba matką wynalazku albo raczej chwycenia za druty i wykonania rzeczy, która będzie pasować do moich potrzeb. Potrzebuje rękawiczek, ale nie byle jakich. Muszą być ciepłe, gdyż bardzo szybko moje dłonie są lodowate. Rękawiczki nie powinny być grube lub krępujące ruchy palców. Jednak przede wszystkim powinny być łatwe w obsłudze. Pracuje w przedszkolu. Codziennie jesteśmy z dzieciakami na dworze. W okresie jesienno - zimowym, ciągłe zdejmowanie i zakładanie rękawiczek może doprowadzić do szału, przynajmniej mnie doprowadza. Dlatego postanowiłam wykonać rękawiczki dla siebie, takie z kapturkiem tak, aby w dłonie było ciepło i palce były wolne.


Moje rękawiczki zostały wykonane z Drops Lima według wzoru zamieszczonego w jednym z katalogów. Wzór został zmodyfikowany na potrzeby własne (rodzaj włóczki oraz rozmiar drutów).


Mam nadzieję, że będę zadowolona z efektu swojej pracy.
 

Komentarze

Popularne posty