Niebieskie filcowanie

Kolejne podejście do filcowania rękawiczek dla dzieci. Ponownie użyłam wzoru na rękawiczki przedszkolne jednak tym razem postanowiłam wykorzystać cienką włóczkę. Mój wybór padł na Gjestal Babygarn *szara*  to mieszanka wełny żywej i akrylu w proporcjach  50%  na 50%. Ta włóczka stanowi podstawę rękawiczek. Natomiast do części górnej wybrałam Gjestal Ullteppe, 100% wełny żywej idealnej do filcowania. Rękawiczki zostały sfilcowane w temperaturze 60 stopni na zwykłym programie prania. Efekt ogólny jest zadowalający, jednak rozmiar nie ten. Rękawiczki miały być dla Gabrysia a może będą pasować na Julka.


 Nie zostaje mi nic innego, jak próbować dalej. Planuje wykonać rękawiczki według tego samego wzoru i przy użyciu tych samych włóczek jednak filcowanie przeprowadzić w 40 stopniach, albo popracować nad wzorem i zwiększyć ilość oczek.

Komentarze

Popularne posty