Środa z książką: Zdrowa lekkość brzucha

Poprzednią książkę o jelitach przeczytałam dość szybko, jednak poczułam także niedosyt informacji na ten temat. Koleżanka poleciła mi książkę Robynne Chutkan Zdrowa lekkość brzucha, która może stanowić świetne uzupełnienie naszej wiedzy. Historia wewnętrzna stanowi dość dobry zbiór wiedzy teoretycznej na temat funkcjonowania układu trawiennego, jednak brakuje tam przykładów zaburzeń funkcjowania, jak i sposobów rozwiązania konkretnych problemów gastrologicznych. Książka Robynne Chutkan pomija szczegółowe opisy anatomiczne i bardziej skupia się na zaburzeniach funkcjonowania układu trawiennego. Zawiera także dużo informacji praktycznych dzięki którym możemy modyfikować swoje nawyki żywieniowe tak, aby układ trawienny służył nam jak najlepiej.
Na razie przeczytałam 6 rozdziałów, więc najważniejsza część książki - 10-dniowy plan uwolnienia się od wzdęć, toksyn i trawiennego balastu dopiero przede mną.



Na chwilę porzuciłam dzierganie sukienki i teraz w ramach odpoczynku wykonuje sweterek dla młodszego syna. W planach jest także identyczny dla starszego.


Wpis w ramach>

Komentarze

  1. No to już wiem, co przeczytam po "Świecie Zofii" - dzięki :-) A "Historię wewnętrzną" rzeczywiście szybko się czyta i może stąd ten niedosyt.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad.

Popularne posty