Gråtass-genser

Jakiś czas temu pokazywałam początki nowego sweterka dla Gabriela. Dzisiaj mogę zaprezentować sweterek w całości. W tym miejscu muszę także podziękować mojej mamie, która wyszyła płot oraz wyhaftowała traktor.




Gråtass-genser jest wzorem opublikowanym przez Dale Garn. Dale Garn zaprezentowała katalog ze wzorami zarówno dla chłopców jak i dziewcząt. Gråtass był najpopularniejszym ciągnikiem, wykorzystywanym w pracach polowych w latach 1940.  Fantasy - Fabrik AS sprawiła, że stary traktor wrócił życia w postaci teatru dla dzieci, książki oraz bajki.
Projektantka Kari Haugen zaprojektował tę piękną kolekcję, w której oczywiście ciągnik Gråtass jest głównym motywem. Kolekcja składa się z kilku rodzajów swetrów dla chłopców jak i dziewcząt. W katalogu znajdziemy między innymi wzory na tuniki, swetry, czapki.


Aby uzyskać więcej informacji, zobacz gratass.no, a katalog możesz znaleźć tutaj

Komentarze

  1. Ale świetny :-) Przypomina mi te, które mama robiła dla mnie w czasach, gdy byłam jedynaczką. Może nie z traktorem, ale z wrabianymi obrazkami - najbardziej zapamiętałam ten z muchomorem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Moja mam też takie swetry robiła dla nas. Była Myszka Miki i duszek Kacper. Teraz mam zamówienie od młodszego syna na Zygzaka.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad.

Popularne posty