Dalur - sweter według wzoru islandskiego

Książka Islandsk strikk tak przypadła mi do gustu, że na szybko postanowiłam wykonąć jeszcze jeden sweter dla siebie. Sweter jest trochę kombinowany. Do jego wykonania wykorzystałam zupełnie inną włóczkę, która jest dużo cieńsza niż orginalna Alafosslopi. Po przeliczeniu oczek musiałabym robić sweter w rozmiarze XXXL - a takiego rozmiaru już nie było. Główny wzór bazuje na 8 oczkowym powtarzanym wzorze, identycznie jak Riddari. Sweterek wykonałam według opisu  Riddari, ze wzorem Dalur. Oto efekt mojej pracy.


Do wykonania swetra wykorzystałam włóczkę z kompletu Gabriela. Mały nie chciał chodzić w komplecie ze względu na gryzący charakter wełny. Szkoda było mi oddawać komplet komuś obcemu, dlatego postanowiłam go popruć i wykorzystać wełne ponownie.


Sweterek wykonany jest z włóczki Rubin *Gjestal*

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Na razie kończe z niebieskim kolorem i zaczynam dziergać wiosenno-letnie rzeczy.

      Usuń
  2. Przepiękny sweterek. Bardzo pracochłonny wzór, tym bardziej podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Wzór nie był najtrudniejszy, jednak przyznaje że dzierganie na trzy nitki wymagało cierpliwości.

      Usuń
  3. Piękna praca,zachwycający sweter w kolorach nieba, wody. Super fotki

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad.

Popularne posty