Szydełkowa siatka na zakupy

W trakcie urlopu odłożyłam na bok druty, było zdecydowanie za ciepło na trzymanie włóczki w rękach i na kolanach. Dlatego postanowiłam wrócić do szydełka, próbując zrobić tak popularną ostatnio torbę na zakupy. Teściowa pochwyciła temat od razu i złożyła zamówienie. Pierwsza torba wykonana. Wykonana została według darmowego wzoru Pacific Blues. Torba jest przerabiana na okrągło, z łukami i pęczkami słupków. Moja ma trochę inne wykończenie brzegów przy uchwytach. Takie trochę przedłużone. Dodatkowo wyszła dużo mniejsza, ze względu na inny rozmiar szydełka.

 

Do wykonania swojej wykorzystałam bawełniano - akrylową włóczkę NAKO Calico zakupioną w lokalnej pasmanterii, oraz szydełko nr 3,5.




Komentarze

  1. Świetna :-) Splot kojarzy mi się z siatkami z elastycznej włóczki, które pamiętam z dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siatka jest o dziwo bardzo elastyczna, przez co zwiększa swoja objętość.

      Usuń
    2. Domyślam się :-) Gdy na obręczy zrobiłam pierwszą poszewkę na jaśka to tez się zdziwiłam, że taka elastyczna, choć włóczka wcale elastyczna nie była.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad.

Popularne posty