Riddari - Islansk strikk

Przepełnia mnie zarówno radość, zadowolenie i smutek. Jestem dumna, że nareszcie mogłam zrobić Riddari dla siebie. Zestaw kolorystyczny długo wybierany. Potem rozpatrywałam dzierganie w wełnie oryginalnej lub wybór innej alternatywnej włóczki. Wcześniej już wykonałam dwa inne swetry w włóczce alternatywnej. Jednak tym razem postanowiłam wykonać sweter tak jak trzeba. Zakupiłam włóczkę LettLopi i zabrałam się do pracy. W włóczce zakochałam się od pierwszego kłębka. Jest lekka i przyjemnie gryząca, do tego przepięknie barwiona. Sweter  wykonałam w tydzień. Najgorsze były dwa ostatnie dni - przerabianie żakardu. Praca z dwoma kolorami to łatwizna, ale we wzorze są momenty gdzie jednocześnie przerabiamy cztery kolory.  Łatwo nie było, ale efekt jest powalający.


 

Ubrałam i ......wielkie rozgoryczenie. Mimo, że sprawdzałam ilość oczek w próbce, zeszłam nawet rozmiar drutów w dół, to po zablokowaniu okazało się że sweter jest niestety za duży na mnie. Osobiście nie przepadam za oversize, lubię swetry leżące trochę bliżej ciała.


Dlatego jeśli ktoś jest chętny, sweter odsprzedam. 

Obecny rozmiar swetra to coś między S a małe M. Obwód pod pachami to 90 cm, całkowita długość swetra to 64 cm, standardowa długość rękawa - pod pachą 47cm. Obwód na wysokości niebieskiego zygzaka to około 124 cm. Cena do uzgodnienia.

EDIT: sweter został poprawiony, zrobiłam w nim typowy błąd nowicjusza.  Teraz wygląda zdecydowanie lepiej.



Komentarze

  1. Jaki typowy błąd nowicjusza popełniłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam pominąć rzędy we wzorze, które były oznaczone nie wykonuj w tym i w tym rozmiarze. Ja zrobiłam cały wzór, dzięki czemu góra wyszła długa na rozmiar xxl.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad.

Popularne posty