Wielkanocna opaska dla mamy i córki

 Ostatnio nie miałam zbyt dużo czasu na zaawansowane prace, ba... nie miałam nawet czasu aby wsiąść druty do ręki, usiąść w ulubionym fotelu na dłuższą chwilę. Dlatego nie rozpoczęłam żadnego wymagającego projektu. Te czekają na spokojniejsze czasy.

 

Jednocześnie nie wyobrażam sobie życia bez drutów, więc zawsze w torebce mam jeden mały projekt. Taki projekt wykonuję przy prawie każdej nadarzającej się okazji np  podczas przerwy w pracy.

 

Opaski wykonane z SOFT KITTEN. Soft Kitten to mieszanka alpaki szczotkowanej oraz akrylu wyprodukowana przez lokalnego producenta GjestalGarn.




Udziergam 52 rzeczy w 2022 10 i 11/52

Lagestrikk 2022 7 i 8/2022

 


Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad.

Popularne posty