Na nowo....

Kolejna dłuższa przerwa w pisaniu. Nie pierwsza i na pewno nie ostatnia. Tego jestem pewna. Publikowanie postów na blog przestało być priorytetem w natłoku ostatnich obowiązków. Szybciej i łatwiej jest to zrobić przez media społecznościowe. Robisz zdjęcie, edytujesz, piszesz kilka słów i publikujesz. Następnie czekasz tylko na polubienia. Znajomi korzystający z mediów od razu widzą twój wpis i mogą zareagować. Zajmuje to dosłownie kilka sekund. Nie ma potrzeby wyszukiwania strony w przeglądarce. Nie trzeba zagłębiać się w długi tekst. Ma być prosto i szybko, bo o naszą uwagę walczy już kilka innych wpisów. Przez pewien czas byłam aktywna na mediach społecznościowych. Publikowałam wpis to tu, to tam. Nawet to wygasło powoli. Nie miałam potrzeby dzielenia się tym co u mnie. Straciłam zainteresowanie tym co się dzieje u moich wirtualnych znajomych. Następnie wykorzystałam urlop na detoks od wirtualnego świata. 

Podczas ciszy powstało kilka ciekawych projektów, które pokarzę w najbliższym czasie.   

 



Komentarze

  1. To prawda, trzeba czasem odpocząć od tego medialnego szumu. Fajnie, że jesteś. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad.

Popularne posty