Nowy rok, nowe mozliwosci?

Rok 2022 był intensywny we wszystkich dziedzinach życia.

Czas wolny wypełniony był robotkami ręcznymi oraz czytaniem różnorodnych książek. Choć przeważająca ich cześć stanowiła literatura zawodowa. Podliczając zrobiłam:

- 3 pary skarpetek

- 2 Marius genser dla dzieci

- 2 Marius genser dla dorosłych

-gruby Marius dla siebie

- top i kardigan dla teściowej

- sweter dla przyjaciółki

- kilkanaście opasek

- sweter dla siebie

- sweterek dla szwagierki

- złotowłosą i trzy misie na szydełku

- czarny sweter dla siostry

- Magnolia Blomm dla siostry i siostrzenicy w tym samym kolorze

- Wielkanocny sweterek dla mnie

- Balahvit

Niestety nie wszystkie projekty zostały tutaj zaprezentowane. Z względów czysto praktycznych więcej zaczęłam używać Instagram. 

Zawodowo przetrwałam zimowo - wiosenne ograniczenia związane z  plandemia oraz jesienny strajk w prywatnych przedszkolach. Skończyłam studia podyplomowe z doradztwa zawodowego połączonego z  możliwością bycia nauczycielem praktycznym dla studentów wychowania przedszkolnego.  Od jesienni jestem na studiach magisterskich. 

Osobiście próbuje wejść w wiek dorosłości. Obserwuje siebie bardziej uważnie, chcąc wychwycić niepotrzebne schematy. Jestem na etapie planowania kolejnych 10 lat, jednak tym  razem jestem bardziej świadoma swoich możliwości oraz ograniczeń. Zaczęłam nadawać rzeczą czy sprawa rożny status ważności, co zdecydowanie ułatwia planowanie, oraz bez wyrzutow sumienia odpuszczenie spraw które już nie maja znaczenia czy przestały być ważne. Długa droga przede mną, ale wiem ze warto nią iść. 


Wam życzę spokojnego 2023, w zdrowiu i satysfakcji z życia.

Komentarze

  1. Rzeczywiście sporo się u Ciebie działo. Powodzenia w realizacji planów. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad.

Popularne posty