Podsumowanie 2017

Rok 2017 mogę zaliczyć do twórczych. Najbardziej jestem zadowolona z projektów, które wymagały większego nakładu pracy i czasu.

Sweterki dla chłopców są moim ulubionym projektem. Po pierwsze wzór na sweterek jest całkiem prosty. Włóczka mieszana (wełna z bawełną) okazała się bardzo dobrym wyborem. Sweterek trzyma fason, nie odkształca się po praniu i przede wszystkim spełnia warunek chłopców. Jest to jeden z najcześciej chętnie noszonych projektów.


 Kolejny projekt z który cieszy właścicielkę jest żółty sweterek Klaudii.


Sweterek według tego wzoru wykonałam także dla Wiktorii i siebie samej (jeszcze nie zrobiłam zdjęć, mimo że sweterek w użytkowaniu od dawna).

Prezent urodzinowy dla siostry był całkiem ciekawym projektem. Identyczny zamierzam wykonać dla siebie.


Mam jeszcze dwa zaległe w publikacji projekty z których jestem bardzo zadowolona: Skogstjerne według projektu katrine Hammer oraz Riddari.

Komentarze

Popularne posty