Niedzielna wycieczka do Brekko

W tym poście prezentuje wyprawę  z przedostatniej niedzieli. O Brekko pierwszy raz usłyszałam od koleżanki, gdy rozmawiałyśmy o miejscach gdzie można zarówno pojeździć na nartach jak i sankach.

Brekko jest położone 45 km od Stavanger.
Jest to przepiękne miejsce położone w górach, w którym można spędzić bardzo aktywnie czas zarówno latem jak i zimą. Latem można korzystać z ścieżek turystycznych, łowić ryby, rozpalić grilla w wyznaczonych miejscach a nawet przenocować w szałasie. Natomiast zimą jest to jedno z miejsc, gdzie możemy pojeździć na nartach. Znajdują się tutaj długie, oświetlone trasy dla zwolenników biegówek oraz stok dla początkujących narciarzy. Przy stoku znajduje się także budynek w którym mieści się kaplica oraz kawiarnia (zdjęcia z tej części pokaże w innym poście, gdyż tym razem nie szliśmy obok stoku).















Komentarze

  1. Piękne widoki. Przyjemnie udać się na wycieczkę i podziwiać krajobrazy zapierające dech w piersiach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widoki mamy tutaj cudne, szkoda tylko że mój telefon nie robi lepszych zdjęć. Bo niestety te zdjęcia nie oddają całego piękna.

      Usuń
  2. Padłam z zachwytu nad ostatnim zdjęciem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, ostatnie zdjęcie to taki rodzynek, aż musiałam zrobić zdjęcie tego cuda...

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad.

Popularne posty