Marius III #lagerstrikk

Miał być sweter dla starszego syna, jednak włóczka okazała się za bardzo łaskocząca. Dlatego wykonałam do kompletu sweter dla siostrzeńca. Mam nadzieję, że młodzieniec będzie zadowolony.



 #lagerstrikk 07/20
Garn Viking Sportsgarn nr 132 (gronn), hvitt og gul.


Sweter został wykonany z włóczki Viking Sportsgarn. Jest to w 100 procentch żywa wełna, trochę gryząca, jednak świetnie sprawująca się w zimowych warunkach.


Sweter ma kilka błędów, jednak jak na pierwszy męski Marius jestem całkowicie zadowolona z efektu. Uwagi natomiast zapisałam przy wzorze, więc następny powinien być zdecydowanie lepszy.

Komentarze

  1. Sweter jest piękny. Żakardy to ponadczasowa klasyka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny sweter z pięknym wzorem, a laik błędów nie zauważy :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad.

Popularne posty