Granskuddlue (KlopeLompes Jul)

Poranki coraz zimniejsze, więc sezon na czapki rozpoczęty. Posiadam jedną czapkę, którą kilka lat temu kupił mi Luki. Chętnie przygarnęłabym jeszcze jedną "modą" sztukę. Dlatego co roku szukam wzoru na czapkę dla siebie. I jak zwykle brakuje mi czasu na jej wykonanie.
W tym roku odłożyłam wszystkie projekty na bok, gdyż znalazłam wzór na super czapkę.






Wzór granskuddlue pochodzi z KlompeLOMPEs Jul.
Czapka typu baggy na zdjęciach prezentuje się świetnie.
Koniec. Nic więcej pozytywnego na temat tej czapki nie mam.
Wzór czapki nie jest skomplikowany, jednak wykonanie szyszek było czasochłonne. Szyszki denerwowały mnie niemiłosiernie. I uwierzcie mi, po wykonaniu ostatniej szyszki odetchnęłam z ulgą, gdyż moja cierpliwość dawno wzięła urlop. Jeszcze tylko redukcja oczek (na lewych oczkach - jak ja to kocham), aby zakończyć i czapka gotowa.

Przymiarka.

Wielkie nic.

Dwa dni pracy nad czapką, która jest okropna. Szyszki nie prezentują się wcale ładnie. Czapka bardziej przypomina babciny beret niż baggy.

Będę pruć.

Muszę poszukać nowego wzoru.

#lagerstrikk13/20
Do wykonania czapki wykorzystalam wloczke z domowego magazynu

Komentarze

  1. Czasami i tak bywa. Trzymam kciuki za owocne poszukiwania czapki idealnej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo. Jak na razie chodzę w starej :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad.

Popularne posty