Świąteczny kiermasz

Już tak mam, nie pomyślę, powiem, a potem muszę się spinać aby wykonać zobowiązania.
Zobowiązałam się do wykonania ozdób na kiermasz świąteczny do polskiej szkoły.
Na pierwszy rzut zaczęłam robić małe gwiazdki z kordonka, ale jak pomyślałam o ich usztywnianiu to ręce mi opadły. Następnie spróbowałam zrobić ubranko na kubek. Na zdjęciach prezentują się tak fajnie. Jednak jak wiecie modeli kubków jest tysiące, a kupowanie nowych kubków nie wchodziło ekonomicznie w mój budżet domowy.




 Postanowiłam zrobić podkładki pod kubek/szklankę. Wzór można znaleźć w internecie, jest bardzo popularny. Wcale się nie dziwię, gdyż podkładki robi się bardzo szybko i bardzo ładnie wyglądają.




Tak więc zrobiłam ich sporo, wykorzystując moje akrylowo - bawełniane zapasowe resztki.


Następnym razem ugryzę się w język zanim coś powiem.



Komentarze

  1. Podkładki to moim zdaniem bardzo trafiony wybór, niech się dobrze sprzedadzą :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad.

Popularne posty