Chusta Strzałka

 Od dłuższego czasu marzyła mi się chusta. Zaczęłam nawet robić pierwszą na szydełku, ale niestety straciłam do niej zamiłowanie i odłożyłam ją na bok. Jednak podczas wycieczki do jednego z moich sklepów z włóczkami na magazynie z wyprzedażą natknęłam się na kosz wypełniony różnymi kolorami włóczki Gomitolo Duo. Wystarczyło ją tylko dotknąć, aby przekonać się, że idealnie pasuje na zimowy szal, opaskę czy nawet czapkę. Długo zastanawiałam się nad kolorem. Wachałam się między żółto-szarym a szaro-białym. Wyszłam ze sklepu z drugim kolorem, gdyż uznałam, że szal wykonany w tym zestawieniu kolorystycznym będzie prezentował się dostojniej na moim nowym szarym płaszczu. 

 


 

Potem długo szukałam odpowiedniej chusty. Po  konsultacjach z moją kochaną siostrą postanowiłam zrobić STRZAŁKĘ.  Z 200 g Gomitolo Duo 400 wykonałam chustę. Nie wyszła ona jakaś bardzo duża. Osobiście nie przepadam za bardzo dużymi i ciężkimi szalami, dlatego uważam, że rozmiar mojej chusty jest idealny, akurat taki do jednokrotnego otulenia szyi. 




 

Natomiast Gamitolo Duo 250 wykorzystałam do zrobienia popularnej ostatnio skręcanej opaski twist. Szybki i łatwy sposób na w miarę dekoracyjne nakrycie głowy.

 

Trochę informacji o włóczce Gamitolo Duo.

Luźno skręcona, miękka, oddychająca i regulująca ciepło 1-nitkowa przędza mieszana z 45% czystej wełny dziewiczej z merynosów Virgin  i 30% przyjaznego dla środowiska bambusa, z dodatkiem włókien syntetycznych dla lepszej trwałości. Surowiec pochodzi z Australii (merynos) i Chin (bambus), a kłębki wyprodukowane zostały we Włoszech.
Włóczka dostępna jest w dwóch wariantach: Gomitolo Duo 250 i nieco cieńszym Gomitolo Duo 400 w kilku wariantach kolorystycznych. Nić jest puszysta w obydwóch wariantach, o lekko zróżnicowanej grubości. Wybarwienie jest również niejednolite, delikatnie przechodzi od jaśniejszych do ciemniejszych odcieni koloru. Jedynym minusem włóczki jest jej delikatne łączenie na przejściach koloru i rwanie się nitki w tym miejscu.

 




Komentarze

Popularne posty