Opaska Twist

Ostatnio wszędzie je widuje. Wszyscy je mają lub dziergają. Ostatni krzyk mody - opaski twist. 

 

 

Opaski twist kojarzą mi się natomiast z moją kochaną mamą. Odkąd sięgam pamięcią, mama nosiła zimą tylko opaski i właśnie ten model należał do jej ulubionych. 



 

Do wykonania swojej wykorzystałam  Gamitolo Duo 250  firmy Lana Grossa zakupionej podczas wypadu do jednego z moich ulubionych sklepów z włóczkami. Na magazynie wyprzedażowym, w koszyku wypatrzyłam stos różnokolorowych kłębków tej włóczki. Długo zastanawiałam się nad wyborem odpowiedniego koloru, gdyż każde zestawienie barw miało swój urok. Wybrałam szaro-biały, gdyż doszłam do wniosku, że taki zestaw będzie najbardziej pasował do mojego ulubionego płaszcza.


Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad.

Popularne posty