To był pracowity rok....

 W poprzednim roku postanowiłam wziąć udział w akcji  "udziergam 52 rzeczy w 2021" organizowanej na FB stronie "Szydełka i druty w akcji!!".

Raz na kwartał pojawiał się post pod którym w formie krzaczka komentarzy umieszczaliśmy zdjęcia z projektem wykonanym w danym tygodniu. Ja swoje zebrałam dodatkowo tutaj.


Dodatkowo wykonałam znaczną ilość opasek na kiermasz, w którym nie wzięłam udziału.

Na początku roku zaczęłam zbierać etykiety od włóczek, aby podsumować ile przerabiam w ciągu roku. Gdzieś w okolicach Wielkanocy do moich rąk zaczęła trafiać włóczka z fabryki bez etykiet, sprzedawana na kilogramy. Szkoda, że nie prowadziłam oddzielnej statystyki na te projekty. 


 

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad.

Popularne posty