Komplet ZACHMURZONE NIEBO

Komplet powstał przed Świętami Wielkanocnymi. Wykonanie całości zajęło mi około 16 dni - dziergałam w każdej wolnej chwili, wyniku czego z innymi zadaniami byłam nieźle w tyle (m.in uzbierał się spory stosik do prasowania).
Komplet stanowi wyprawkę do przedszkola na następny rok szkolny. Mam nadzieję, że będzie pasował, gdyż jak na razie jest trochę przyduży - szczególnie sweterek.


Jestem z siebie niezmiernie zadowolona. Wydziergałam po raz pierwszy sweterek z raglanem. Po drugie opis wykonania nie jest dostępny jeszcze po polsku, więc kierowałam się opisem norweskim ( schemat - prawie według, gdyż ja nie przerabiałam sweterka według schematu wrabiania wzoru a tylko trzymałam się ogólnego opisu). Po trzecie w połowie sweterka dopadło mnie zwątpienie czy na pewno dam radę, gdyż przerabianie cienkiej włóczki na okrągło na drutach 2,5 powodowało, że postęp robótki przebiegał bardzo wolno.








Włóczka Drops Fabel Print jest ok, ale Uni Colow, cóż nie powala na kolana. Jednobarwna włóczka skrzypiała na drucie, dodatkowo trochę się strzępiła i w dotyku także wydaje się być inna niż cieniowana. Ciekawa jestem jak włóczka zachowa się w praniu i sprawdzi w codziennym użytkowaniu.


Projekt 19/52 i 20/52

Komentarze

  1. Sweterek powalający - spodenki do kompletu super ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad.

Popularne posty