KONKURRANSE


"Jeg er med i konkurransen om et gavekort på 1000 kr hos Room21  i samarbeid med CupoNation og bloggeren Amalie Fagerli.

Mitt hus er hvitt. Mannen min liker veldig scandinavian style med hvitte vegger og møbler. Han ønsker ikke mange forskjellige pynter og farger. Jeg trenger noe farger - ikke så mange og elsker fine ting.
Derfor bestemte jeg meg for at soverommet skal være litt mer feminine.
Hele tiden leter jeg etter interessante ideer. Konkurrense hos Amalie Fagerli er en god måte å reflektere over "hva jeg vil" eller "hva jeg liker". Oppgaven er enkelt - gå inn på Room21 og finne mine favoritter som jeg skal  sette sammen en kollasj av. Veldig enkelt spesialt hvis du har ingen peling  "hva du vil" og i butikken vil du finnemange vakre ting.

Etter et par timer bestemte jeg meg. Alle ting av kollasj, kunne jeg ha i soverommet. Hovedfargen er grå (vegger) og hvit (møbler), pastell rosa er det ekstra farge.






Jeg lurer på samboers reaksjon ;-)

Komentarze

Popularne posty