środa, 24 czerwca 2015

WDiCz Kolejna czapka

Kolejny wpis w ramach Wspólne dzierganie i czytanie.

Książka ta sama Jak obudzić w sobie olbrzyma. Choć podczas niedzielnej pogawędki w pociągu z pewną panią psycholog, która zajmuje się rozwojem osobistym we Francji mam kolejną książkę na liście. Jednak zanim udam się do księgarni muszę poszukać w kartonach. Jakiś czas temu mój kochany młodszy braciszek spakował wszystkie moje książki w moim byłym pokoju w domu rodzinnym do kartonów i na półkach poukładał swoje. Literatura zaproponowana przez Panią jest mi znana, na pewno któryś z rozdziałów przerabialiśmy na studiach, dlatego wielce możliwe, że książka znajduje się w którymś z kartonów.



Na drutach mam czapeczkę dla siostrzenicy. Młodszej siostry właściciela tego pięknego kompletu. Gdy siostrzenica zobaczyła czapkę swojego brata, przybiegła do mnie z czapką w ręku i "ćoća ja teś". Tak więc dobra ciocia robi kolejną czapkę dla małej siostrzenicy. Natomiast mój starszy syn uparcie twierdzi, że to czapka dla niego.

10 komentarzy:

  1. No kolory zupełnie nie chłopięce, ale co tam... Skoro mu się podoba... Ale za to czapa jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście że kolory i chłopięce :P strasznie to klasyfikowanie po kolorach jest smutne i irytujące :) mam nadzieję, że jeśli kiedyś będę miała własne dzieci to nie przypiszę im z góry płciowych kolorów tylko będą mogły same sobie wybrać kolor, który lubią :) Czapeczka zapowiada cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tymi kolorami to bardziej skaplikowana sprawa niz by sie wydawalo. Od samego poczatku jest segregacja na kolory chlopiece i dziewczece w ubraniach, choc musze przyznac ze trend ten ulega juz zmiana i mozna kupic chlopiece ubrania i dodatki w roznych kolorach, to jednak ten rozowy zarezerwowany jest dla malych dam😉
    Wiekszy ma koszule - pudrowy roz, z szarymi spodniami i krawatem wyglada super.
    Osobiscie poszukuje wzoru na chlopiecy sweterek, gdzie moglsbym przepycic rozowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapka ma śliczne kolory, chociaż przyznać muszę, ze zupełnie nie rozumiem tego obowiązkowego różu - sama mam córkę i wiem, że wszystko co różowe jest super, ech... pudrowy róż z granatem to jednak cudne połaczenie!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrób dwie skoro cieszą się takim powodzeniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. No przecież chłopcom też w różu do twarzy, więc dlaczego nie dla niego? Zdradzisz tytuł książki proponowanej przez panią psycholog?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdradze tytul ksiazki w najblizszym czasie tzn jak tylko uda mi sie wyrwac z domku letniskowego i pojechac do miasta na zakupy☺

      Usuń
  7. Super kolorki. Mój syn w wieku pięciu lat podczas kupowania kapci - wybrał czerwone... był to co prawda pierwszy i jedyny taki raz, ale jednak:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic dziwnego, że ustawia się kolejka po czapki, bo piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuje za mile komentarze i ciekawe propozycje. To nie jest pierwsza czapka dziergana z tej wloczki i wg wzoru. Z wloczka bardzo fajnie sie pracuje a wzor czapki bardzo prosty wiec robi ja sie szybko. Pozdrawiam serdecznie w ten goraczy weekend.

    OdpowiedzUsuń