Nancy - kofte

Nareszcie mam swoją Nancy. Pierwszy sweter który wykonałam oddałam mamie, gdyż był za duży na mnie. Tym razem przyłożyłam się bardziej, zwracając uwagę na uniknięcie błędów z pierwszego swetra (dobrze jest prowadzić notatki na marginesie). Po 42 godzinach dziergania w wolnych chwilach między 1 a 20 stycznia, mam gotową do użytku Nancy.





Nancy wykonana została z KARISMA Drops, włóczki zalegającej w magazynie. Planowałam ją zrobić od dłuższego czasu, jednak zawsze wypadło coś innego.
Wykonane według wzoru na Nancy-kofte z Sandnes Garn.
Kolory główny to antracyt nr 53, kolory wzoru to ecru nr 01, róż nr 13 oraz średni róż nr 33.




Min Nancy er  ferdig! Og ventet jeg på den så langt.
Og er helt supert. Jeg strikket den i XS da jeg ville ha den «passelig».

Den er strikket i Drops Karisma i fargene:
Hovedfarge: 53 (Kokosgrå)
Mønsterfarger: 01 (Naturhvit), 13 (Cerise) og 33 (Mellomrosa).
Arbiedstid er 42 timer.
Mønster: Nancy-kofte fra Sandnes Garn
#lagerstrikk 02/20

Komentarze

  1. Ten róż bardzo skojarzył mi się bardzo apetycznie z jagodami zmiksowanymi z jogurtem. Sweter piękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojeju, ależ piękny. Dech w piersiach mi zaparło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny to mało powiedziane 😍

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad.

Popularne posty