Jesienne plany

Jesień, ach jesień i kochać cię i nienawidzić zarazem.
Uwielbiam te jesienne kolory rdzawe pomarańcze, zgniłe zielenie, ziemiste brązy, purpurowe czerwienie i przepiękne wrzosy. Spadające z drzew kolorowe liście, grzyby w lesie i owoce jesieni na krzakach... tak, to pozytywna strona tej pory roku. Zarazem słońca coraz mniej, dodatkowo z każdym dniem jakby traci swoją moc. W naszym rejonie powszechnie (prawie codziennie) występują wiatry i/lub deszcze. Szaro, zimno i tak ponuro.  Wczesnym rankiem nie mam ochoty z łóżka wstać, a ciemne popołudnie najchętniej spędziłabym pod kocem.


Na pocieszenie kupiłam włóczkę. Teraz myślę co by z niej wyczarować.


Włóczka norweskiego producenta TRYSILGarn  Air Blowgarn. Producent jest mi znany, jednak z tej konkretnej włóczki nie miałam okazji jeszcze dziergać.



Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad.

Popularne posty