Skog genser

Zakochałam się w tym wzorze zaprojektowanym przez Cecilie Skog dla Sandnes Garn. Jak tylko go zobaczyłam w sklepie to moje serce zaczęło bić mocniej. Oczywiście musiałam GO mieć na już.


Na pierwszy rzut oka przypomina Tiril genser, jednak przy dłuższym zatrzymaniu wzroku na wzorze możemy zobaczyć przepiękne ażurowe choinki.  Czyż nie jest cudowny??


Sweter został wykonany w oryginalnej włóczce, gdyż tylko tak można nabyć wzór. Włóczka Sandnes Garn KOS jest lekką i miękką mieszanką alpaki z naturalną wełną z nylonem. Kłębek 50 gram zawiera 150 metrów nici, cena 79 nok. Tak więc koszt sweterka (włóczka plus wzór) w najmniejszym rozmiarze to prawie 450 nok. Jak na warunki norweskie nie jest to cena bardzo wygórowana, uwierzcie mi można kupić dużo droższe projekty.



Komentarze

  1. Ciekawy wzór, choinki przywołują świąteczny klimat :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe skojarzenia z tymi świętami ,-). Jak na razie sweter jest moim faworytem - uwielbiam go.

      Usuń
  2. Piękny sweterek. Nie dziwię się, że właśnie ten projekt został wybrany.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te choineczki. Bardzo ładny kolor.
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweter zachwyca wzorem, kolorem . Piękny. Dobrego roku Ci życzę 🌞

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad.

Popularne posty