Przygotowania do Wielkanocy.

 Kolejna Wielkanoc spędzona w domu, bez odwiedzin najbliższych. Całe szczęście, że większość naszych znajomych jest  w podobnej sytuacji, więc chociaż można spędzić kilka godzin w miłym towarzystwie przyjaciół.

Podobnie jak większość z was, nie przygotowałam się jakoś specjalnie na tą okazję. Wyjęłam kilka ozdób z poprzedniego roku, dokupiłam plastikowe jajeczka, które zawiesiłam na baziach.


Kilka ozdób ukryłam na półkach. 


Trochę ozdób wykonali chłopcy w szkole. 





Osobiście Wielkanoc kojarzy mi się z kwiatami: tulipany to moi faworyci.





Wesołych świąt Wielkanocnych.
 


Komentarze

  1. To już moja dwunasta Wielkanoc w dwuosobowym gronie, więc zdążyłam przywyknąć. Tak to jest, gdy ma się w domu osobę z trudnościami w poruszaniu się, samochodu brak, a rodzina rozsiana po świecie. Nie narzekam, delektuję się ciszą i spokojem i cieszę się, że nie trzeba przygotowywać świątecznej uczty. God påske :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ze w ten sposób tez to sobie tłumaczę. Cisza i spokój. Nie muszę godzinami stać w kuchni, mam czas aby usiać wygodnie w fotelu i zrobić kolejny sweter. Pozdrawiam ciepło. Spokojnych świąt.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad.

Popularne posty