Capucine

W ostatnim czasie z drutów schodzą mi wyłącznie czapki.
Tym razem kolejna czapka dla starszego synka. Chciałam wydziergać mu czapkę inną od wszystkich. (tutaj panuje moda na czapki dla dzieci wykonane według wzorów z KLOMPELOMPE, Marius albo Snøløvlue) Mój wybór padł na CAPUCINE. Jak dla mnie czapka nie jest ani chłopięca ani dziewczęca.




Oczywiście czapka MUSI pasować do kurtki. Kurtka w barwach niebiesko - białych, ale wykończenia ma pomarańczowe a raczej rude.




Wełna wybrana w jednym z lokalnych butików z kurtką w ręku. Mimo wielu producentów włóczek, trudno było mi dopasować kolor. Najbardziej zbliżona kolorystycznie włóczka okazała się również najdroższą. Cóż nie codziennie dziergam z tak drogich włóczek, a że potrzebowałam tylko dwa motki to wybór był prosty. Wybrałam Dale Garn Cotinga.


Czapka wykonana została według wzoru, jednak na zasadzie prób i błędów. Wzór na czapkę jest  dla osoby dorosłej, ja natomiast chciałam mieć czapkę na głowę trzylatka.

Do wzoru na pewno wrócę, gdy znajdę idealny kolor dla siebie.

Komentarze

Popularne posty