Snøløvlue (czapka na grudzień) i snøløvgenser

Ostatnia czapka wykonana w ramach akcji 12 czapek w jeden rok. Jestem z siebie bardzo zadowolona, że udało mi się wytrwać w akcji. Wykonałam całkiem pokaźną kolekcję czapek. Wszystkie czapki wykonane w ramach akcji możecie zobaczyć tutaj.
Grudniowa czapka nie jest nowością. Identyczną czapkę wykonałam dla Julka we wrześniu. Wzór tak spodobał mi się, że postanowiłam wykonać jeszcze jedną dla Gabrysia. Czapka została wykonana już wcześniej, tylko grzecznie czekała na swoją kolej. Czapkę postanowiłam pokazać razem ze swetrem. Sweterek natomiast odpoczywał na drutach przez dłuższą chwilę. Odpoczynek trochę wymuszony. Z jednej strony wpadały mi na druty inne projekty, które mogliście zobaczyć w listopadowych postach. Z drugiej strony natomiast straciłam serce i ochotę na dokończenie tego sweterka.


Tutaj czapka i sweterek na małym właścicielu.




Do wykonania czapki i sweterka użyłam włóczki DROPS Merino Extra Fine. Natomiast wzór można kupić tutaj.

Projekt 50/52 i 51/52

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad.

Popularne posty