Niby nic, a ciągle coś...

W ostatnim czasie poświęcam zdecydowanie mniej czasu na hobby niż wcześniej. Można nawet powiedzieć, że bardzo zaniedbałam tą część mojego czasu wolnego. Jednak przyznaje, że taka przerwa od drutów dobrze mi zrobiła.
Przed wakacjami miałam dość intensywny okres, w trakcie którego wykonałam kilka projektów. Tegoroczne wakacje zdecydowanie nie służyły robieniu na drutach. Dopiero teraz, gdy za oknem szybko robi się ciemno i pogoda zdecydowanie nie sprzyja pogaduszką na tarasie, zabrałam się za kolejne projektu.


Komentarze

  1. Jestem bardzo ciekawa, jaki to projekt. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten który robię teraz, powinien być gotowy za około 2 tygodnie. Cały składa się z trzech rzeczy. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad.

Popularne posty