Zielona sukienka

Dzisiaj prezentuje pracę wykonaną jeszcze przed wakacjami. Sukienkę dla siostrzenicy, którą wypatrzyłam w katalogu ze wzorami. Dość długo wybierałam z siostrą kolor włóczki. Oryginalnie sukienka jest niebieska, ja chciałam zrobić ją w różu, jednak siostra chciała inny, nie typowo dziewczęcy kolor. Wybór padł na kolor zielony, taki butelkowy zielony. Zdjęcia niestety nie oddają głębi tego koloru i sukienka wydaje się bardziej szara niż zielona.


Sukienkę dziergałam przez 6 miesięcy. Straciłam nawet do niej serce i cierpliwość, gdy okazało się, że muszę spruć ponad połowę mojej pracy. W pewnym momencie zaczęłam dziergać za luźno i  nie zgadzała się ilość oczek na 10 centymetrów.



Prosta sukienka ma efektowny pasek. Ten fragment sukienki wykonany jest według prostego aczkolwiek pracochłonnego wzoru.


Sukienka powstała z 6 kłębków Drops Alpaca Slik koloru nr 7820.

Komentarze

  1. Bardzo fajna, a kolor w sam raz dla blondynki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna sukienka . Warto było się potrudzić 😀🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo. Osobiście lubię takie wymagające projekty, szkoda tylko, że wszystkie sukienki wydaje siostrze albo znajomym.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad.

Popularne posty