Piernikowy domek

Grudzień w pracy jest przyjemny jednak dość męczący. Dzieci przygotowują prezenty dla rodziców,   codziennie mamy kalendarz adwentowy,a  co tydzień wspólne przedstawienie adwentowe. Przed świętami obchodzimy także Dzień Świętej Łucji a także dzień Mikołaja.
W tym roku głównym tematem na moim oddziale jest opowiadanie o piernikowym chłopcu, który uciekł z kuchni przed starszą panią, następnie uciekał przed krową, koniem, świnią i owcą, aby na końcu zostać oszukanym przez lisa.
By było więcej możliwości do wspólnej zabawy, ze starego brązowego koca oraz resztek polaru uszyłam dla dzieci oto taki domek piernikowy.


Komentarze

  1. Śliczny i pomysłowy kocyk. Dzieci będą miały dużo radości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się Twoja kreatywność w pracy z dziećmi, a historia o piernikowym chłopcu zaintrygowała mnie.

    Grudzień w mojej pracy jest miesiącem bardzo intensywnym - musimy co do grosza wyczyścić służbowe konta, więc pracy mam sporo.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad.

Popularne posty