Świąteczny sweter

Przed świętami udało mi się skończyć sweterek  dla mnie, ten zielony z nitką w cekiny.
Sweterek nie do końca spełnia moje oczekiwania, wyobrażałam go sobie trochę inaczej...cóż czasami tak bywa, gdy robi się bez dokładnego wzoru. Oryginalny sweterek jest dużo luźniejszy. Ja skorzystałam z wzoru na sweter dla dzieci...i mimo wszystko wyszedł dużo luźniejszy niż chciałam.
Pruć nie mam zamiaru, gdyż włóczka to Gale garn line langmo påfugl (73 % moher, 22 % wełna, 5 % polimid). Jest to dość trudna włóczka do pracy, a jeszcze gorsza do prucia.



Przyznać jednak muszę, że sweterek wyszedł bardzo lekki i przyjemny. I mimo, że nie pasuje mi do planowanej spódnicy to chętnie ubiorę go do spodni jako oversize sweter.

Komentarze

  1. Sweter jest piękny. Bardzo podoba mi się wiązana kokarda na plecach 🎄🎄🎄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Osobiście myślałam, że rozcięcie na plecach będzie głębsze.

      Usuń
  2. Przepiękny sweterek. Super świąteczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Zawsze miło ubrać coś nowego...a jak można samemu wykonać to już inna bajka.

      Usuń
  3. Piękna ta zieleń, o związywanym kokardą rozcięciu na plecach nie mówiąc :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad.

Popularne posty