Książki w 2019

Pokój bez książek jest jak ciało bez duszy.
(Marcus Tullius Cicero)

W poprzednim roku wzięłam udział  w projekcie 52 książki w 2018. W książkowym notatniku zanotowałam 32 tytuły, ale tylko 28 książek przeczytałam do końca. Te nie doczytane to najczęściej poradniki na które najzwyklej szkoda czasu. W tym roku biorę udział ponownie. Czy się uda? Zobaczymy. Dzielenie krótkich chwil czasu wolnego między druty i książki jest dość trudnym zadaniem, dlatego coraz częściej zastanawiam się nad audiobookami....słuchać przyjemnego głosu lektora i dziergać oczko po oczku, czyż to nie jest idealne rozwiązanie dla maniaczki drutów i książek.





Od koleżanki pożyczyłam kilka książek, głównie pozycje z pedagogiki - wychowanie dzieci. W domowej biblioteczce naliczyłam także 20 tytułów, które czekają na swoją kolej oraz 4 zaległe z poprzedniego roku. Powiedzmy, że nuda mi nie grozi.

Komentarze

  1. No to trzymam kciuki za czytanie :-) W ubiegłym roku przeczytałam 36 książek i też kiedyś słuchałam audiobooków przy wyszywaniu kartek - bardzo przyjemne połączenie :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad.

Popularne posty