Wyrabiamy zapasy z magazynu

Ostatnio pokazałam kilka zdjęć z mojego włóczkowego magazynu. W tym roku chce wykorzystać zapasy na maksa, dlatego postanowiłam dołączyć do grupy na FB, której założeniem jest zrobienie 20 projektów z zapasów, bez kupowania nowej włóczki. Wiem, że to będzie trudne zadanie trzymać się daleko od zakupowego uzależnienia. Jednak patrząc na to całkiem realnie, posiadam w magazynie zapasy na przynajmniej kilkanaście mniejszych lub większych projektów. Część włóczki była kupiona w celu zrobienia konkretnego projektu, tak więc nie pozostaje nic innego jak druty w dłonie i dziergamy.


W ramach zabawy chciałabym także dokończyć wszystkie projekty, które leżą na drutach od dłuższego czasu. Kilka z nich ukryłam w magazynie.

 Fana - kofte do której podchodziłam trzy razy, może teraz uda mi się ją skończyć.


Sukienkę, którą zaczęłam latem 2017.


Czy sweter rozpoczęty na wakacjach w Azji....leży na drutach jako wspomnienie upałów.


Jeden ze swetrów dla mnie, może skończę do następnej zimy.



Mam co robić.


Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad.

Popularne posty