Grete-kofte (#lagerstrikk)

Ten projekt stanowił dość duże wyzwanie i okazał się próbą cierpliwości.
Sweter zaczęłam robić w październiku, skończyłam w lutym. Odkładałam go kilkakrotnie na bok, aby zająć się czym innym. Po czym wracałam do niego z wyrzutami sumienia, że koleżanka musi na niego czekać tak długo.
W każdym razie sweter jest skończony, koleżanka bardzo zadowolona z efektu końcowego, więc mi nie pozostaje nic innego jak uczucie dumy, że dałam sobie radę z takim wyzwaniem.


 Wzór na sweter znajduje się w książce #bystrikk. Koleżanka kupiła DaleGarn AlpakkaFrote w kolorach retro. Kolor główny to curry gul melert nr 702, dodatkowe kolory to dyp sjøgrønn melert nr 722, natur nr 711 oraz rødlilla melert nr 705.



Dette prosjektet var ganske utfordrende og viste seg å være et forsøk på mitt tålmodighet.

Jeg startet kofte i oktober og var ferdig med den i februar. Jeg legger kaffta til side flere ganger for å strikke på noe annet. Deretter tok jeg  kofte igjen med anger at mi vennine måtte vente på Grete-kofte så lenge.

I alle fall er kofte ferdig, vennine er veldig fornøyd med sluttresultatet, så jeg har ingenting annet enn en følelse av stolthet at jeg klarte å takle en slik utfordring.






Mønsteret finnes i boken #bystrikk. Vennine kjøpte DaleGarn AlpakkaFrote i retrofarger. Hovedfargen er curry gulmelert nr. 702,og de andre farger er dyp sjøgrønn melert nr. 722, natur nr 711 og rødlilla melert nr. 705.

#lagerstrikk 04/20

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad.

Popularne posty