Poniedziałkowe sprzątanie - kuchnia

Mogę powiedzieć, że skończyłam porządkować kuchnię.


Otworzyłam każdą półkę i szufladę, posegregowałam i poukładałam. Każdej rzeczy przydzieliłam miejsce. Wyrzuciłam wszystkie niepotrzebne plastiki, akcesoria kuchenne oraz nieużywany sprzęt elektroniczny. Z czystym sumieniem pozbyłam się sokowirówki i maszyny do pieczenia chleba.
Usunełam wszystkie bibeloty z blatów, i w ten sposób otrzymałam kuchnię jak z katalogu.
Teraz polecam każdej koleżance takie gruntowne porządki, zwłaszcza tym, co skarżą się na bałagan w domu i posiadanie zbyt dużej ilości rzeczy.

Komentarze

  1. Gratuluję :-) Kuchnia piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja, ja zawsze też mam za dużo rzeczy w kuchni. Mój facet to gadżet man czego nie ma to zakupi.
    Ja sokowirówkę wam każdego dnia ale energetyczny niż do chleba to poprostu lipa lol. Pięknie kuchnia wygląda.. Pozdrawiam zWalii

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad.

Popularne posty