ALVEJAKKE fra Eventyrlig strikk

Prezent urodzinowy, który wykonałam sama dla siebie. Miały być gotowy w poprzednim roku, jednak trochę mi zajęło jego dokończenie. Dzierganie swetra rozpoczęłam podczas zeszłorocznej podróży po Azji. Niestety nie udało mi się go skończyć do ówczesnych urodzin więc odłożyłam sweter na bok. W reklamówce przeleżał całą zimę. Po Wielkanocy postanowiłam wykonać go do końca. Oto efekt końcowy.



Alvejakke z "Eventyrlig strikk" wykonany z Dale Garn Lerke.
Swetr ma piękny wzór ażurowy, który tylko wydaje się skomplikowany.  




Dale Garn Lerke jest mieszanką wełny merino z egipską bawełną. Włóczka prawie idealna. Świetnie trzyma fason, jest miękka w dotyku. Nitki mają delikatny połysk. Bardzo przyjemna w pracy...tylko cena, można powiedzieć odpowiednia do jakości.


#lagerstrikk 10/20

Do prezentu oczywiście ciasto urodzinowe.


Komentarze

  1. Fajny sweterek i kolor też bardzo mi się podoba. Włóczki nie znam ale taka mieszanka musi być doskonała. Ścieg śliczny a ciasto wygląda smakowicie. Wszystkiego dobrego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo.
      Włóczka jest dość popularna na rynku norweskim, nie wiem czy jest sprowadzana do Polski.

      Usuń
  2. Wow - czerwień, ażury - czego chcieć więcej :-) No i ta podróż po Azji... Wszystkiego najlepszego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo.
      O podróży do Azji przypomina teraz tylko FB ;-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad.

Popularne posty