"Nancy" genser #lagerstrikk

Podczas segregowania włóczki postanowiłam wykonać Nancy-kofte dla siostry. Jednak po wykonaniu Nancy dla mnie, okazało się, że nie posiadam wystarczająco dużo włóczki na kolejny rozpinany sweter. Wystarczyło jej jednak na normalny sweter, z którego jestem średnio zadowolona. Robiłam go według poprzedniego wzoru z pominięciem dodatkowych oczek na cięcie. Sweterek wyszedł dość luźny a miałam ochotę na taki dopasowany jak Marius. W sumie to mogłam połączyć te dwa wzory w jedno. Teraz muszę tylko poprawić wykończenie dekoltu gdyż brzydko się układa. Zastanowię się także co z nim zrobić. Przeznaczyć do pracy, a może sprzedać.



#lagerstrikk 08/20
Sweter został wykonany z Drops Karisma.
Kolor główny nr 69 (jasny szaro-zielony), nr 19 (biały), nr 72 (szary perłowy) oraz nr 79 (cytrynowy).




#lagerstrikk 8/20
Nancy-genser ble strikket i Drops Karisma.
Jeg brukte farge nr 69, nr 19, nr 72 og 79.



Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad.

Popularne posty