5 lat...

5 lat temu rozpoczęłam swoją  przygodę z tym blogiem.


Danych statystycznych prezentować nie będą, gdyż raczej nie mam powodów do dumy. Ruch na blogu jest znikomy, jednak szczerze przyznając nie podjęłam żadnych kroków aby go zwiększyć. Traktuje ten blog jako pamiętnik mojej działalności artystycznej. Zamiast przechowywać setki zdjęć w folderach na dysku, stworzyłam swoje miejsce w przestrzeni internetowej, które jest dostępne dla wszystkich, z każdego zakątka świata.

Nadal będę pisać, publikować posty przedstawiające wykonane projekty, może trochę bardziej udzielać się w blogosferze. W każdym razie kolejne lata prowadzenia bloga przed mną.

Komentarze

  1. Powodzenia i wielu nowych projektów oraz czasu na ich realizację :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ci bardzo. Chyba muszę zapisać się na jakiś kurs zarządzania czasem ;-)

      Usuń
  2. Gratuluję! Cieszę się, że chcesz kontynuować swoje dzieło. Bardzo lubię tu zaglądać. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad.

Popularne posty