Urodziny

Najmłodszy obchodził niedawno urodziny.

Życzeniem młodego było przyjęcie urodzinowe w stylu Ninjago. Motywem przewodnim miał być KAI ulubiony bohater Julka.

Oczywiście istnieje możliwość  kupienia gotowych zestawów urodzinowych, ale młody uparł się na rzeczy tylko w kolorze czerwonym. Dlatego przygotowałam wszystko sama. Całe szczęście, że w internecie można znaleźć wiele ciekawych pomysłów.

Na sam początek przygotowałam zaproszenia. Rysunki znalazłam w internecie, wystarczy tylko wyciąć i przykleić. Młody pomagał bardzo chętnie w przygotowaniu. Sam przykleił rysunki oraz podpisał zaproszenie.




Były też balony. Luki wydrukował oczy ninja na specjalnej folii, którą nakleiłam na nadmuchane balony.


Dodatkowo nakleiłam oczy ninja na czerwone talerze i kubki.



Na sam koniec przygotowałam ciasto czekoladowe, które ozdobiłam lukrem plastycznym.


Komentarze

  1. Wow! Jestem pod ogromnym wrażeniem - i Twojej kreatywności i świetnego wykonania, brawo :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad.

Popularne posty