Jesienne plany II

"Ze mną można tylko

 iść na wrzosowisko 

i zapomnieć wszystko"

Edward Stachura




Jesień zawitała u nas już na dobre, choć jeszcze trochę czasami rozpieszcza nas słońcem. Na coraz chłodniejsze październikowe poranki przydałby się nowy sweter. Ze mną jest jednak jak z tym szewcem co w dziurawych butach chodzi. Na drutach mam kolejne projekty, niestety nie są dla mnie.
Postanowiłam jednak wykraść odrobinę czasu między zamówieniami i wykonać ciepły i lekki sweterek dla siebie. Na promocji kupiłam nieznaną mi jeszcze włóczkę Air Blowgarn (TrysilGarn). Po długich poszukiwaniach wybrałam nawet idealny wzór do tej włóczki.

Komentarze

  1. Kolejna piękna jesienna włóczka, w dodatku moje ulubione fiolety :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zobaczyłam ten kolor to musiałam go kupić, choć akurat to nie moje kolory, to fajnie jest mieć coś innego.

      Usuń
  2. Lubię ten wiersz Stachury w wykonaniu SDM , jest smutnie piękna. Tez nie znam tej włoczki ale kolor cudny

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad.

Popularne posty