Lavendel (Egostrikk)

Powoli realizuje swoje plany dziewiarskie. W książce Egostrikk (Lene Holme Samsøe) jest wiele projektów, które chciałabym mieć. Jednym z nich jest Lavendel.  Wzór w ażurowe liście i lewe oczka jako prawa strona, skradł moje serce od samego początku.


Wzór wygląda tylko na trudny. W rzeczywistości jest to szybki projekt na grubych drutach. Sweterek  wykonany jest od góry w dół, przez co bardzo łatwo można go dopasować do sylwetki i wykonać na pożądaną długość.
Mój wykonany został z innej włóczki niż zalecana we wzorze. Na przecenie kupiłam (pisałam tutaj) AIR Blowgarn od Trysilgarn (50 g-160m) w cudownym wrzosowym kolorze. Wiedział, że z tej włóczki musi powstać ten swetr.
Air Blowgarn jest mieszanką wełny, akrylu i nylonu skręconego w nowej technologi Airblow.  Produkt końcowy to miękka i bardzo lekka wełna, która idealnie nadaje się na zimowe, grube swetry, a także przewiewne ażury czy cudowne warkocze. 




Dużym zaskoczeniem było zużycie włóczki. Na sweterek w rozmiarze S, zużyłam tylko 3 i trochę kłębka. Sweterek wyszedł trochę bardziej dopasowany niż na zdjęciach w książce. Uważam jednak, że wygląda świetnie i fajnie jest mieć w szafie różne swetry.


Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad.

Popularne posty