ELLA by Lene Holme Samsøe po raz trzeci



Czy macie swojego ulubionego projektanta? Ja mam kilku 😊. Jednym z nich jest pochodząca z Danii Lene Holme Samsøe, znana także pod nazwą leKnit. Jej wzory można kupić poprzez strone internetowa leKnit.com, lub na ravelry tutaj. Ja akurat jestem szczęśliwą posiadaczka książki EGOSTRIKK, w której znajduje się wiele wspaniałych wzorów na kobiece sweterki. 


 "ELLA" jest wzorem na sweter w ażurowe liście, który wykonałam po raz trzeci. Dwa pierwsze powstały z innej niż zalecana w opisie włóczki ( nr.1 tutaj, nr.2 tutaj) i prezentują się świetnie.

 

Trzeci sweter powstał według opisu. Sweter wykonałam z włóczki Alpakka z Sandnes Garn w kolorze szałwiowym. Kolor jest dość trudno uchwycić na zdjęciach.  


#lagerstrikk 10/2021



Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad.

Popularne posty