Magnolia Hat

 Nie spodziewałam się, że w maju będę robić czapkę. 



W zawierusze dnia codziennego zgubiłam swoją ulubioną opaskę Twist. Dodatkowo warunki atmosferyczne na początku maja  raczej nie sprzyjają chodzeniu z odkrytą głową. Na domiar złego powróciły moje problemy z zatokami, dlatego postanowiłam wykonać czapkę według wzoru Camila Ved. 

Wzór zakupiłam z myślą o jesiennych czapkach 😀 a wyszło jak wyszło.

Czapka jest niesamowita. Na pewno wykonam jeszcze kilka sztuk w prezencie dla przyjaciółek oraz w innych kolorach dla siebie - chyba, że znajdę inny świetny wzór na oryginalną czapkę.


18/52

Komentarze

  1. Ładna :-) przez kilka ostatnich tygodni tak wiało u nas, że w końcu zaopatrzyłam się w cienką czapkę z tkaniny dresowej, bo moja dotychczasowa przejściówka jest dobra na chłodniejsze miesiace, ale na maj już nie, mimo wiatru było mi w niej za ciepło. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad.

Popularne posty