Anker sommerbluse po raz kolejny....

 To mój ulubiony wzór na letni top. Robiony jest od góry w dół. W ten sposób na każdym etapie można przymierzyć i dostosować do indywidualnych potrzeb. Dłuższy lub krótszy rękaw. Mniej lub bardziej dopasowany w tali. Długość do pęka a może do biodra. Jeden wzór, a tyle możliwości.

To mój czwarty model. Na pewno nie ostatni. 

Ten zrobiony z myślą o pracy z kupionej na majowej promocji Drops Belle. 
 

Ten żółty lub kremowy szkoda mi ubrać do pracy z maluchami. Postanowiłam wydziergać garderobę typowo zawodową. Ja lubię ubrać się ładnie do pracy. Mimo, że większość czasu spędzam z maluchami na podłodze. Mam do czynienia z brudnymi rączkami i cieknącymi nosami, cenię sobie bardzo sportową elegancję. Nawet sukienkę ubiorę... a co tam. Kobietą jestem.

27/52

Komentarze

  1. Bardzo ładny sweterek. Dobrze, że lubisz ładnie ubierać się do pracy z maluchami. One to lubią :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad.

Popularne posty