Nordisk sommertopp - letni top

 To było moje drugie podejście do tego projektu. Próbowałam zrobić go w tamtym roku. Wybrałam jednak nieodpowiednią włóczkę i top był zdecydowanie za ciężki i mięsisty. 


Przed wakacjami dostałam zamówienie od przyjaciółki na wykonanie topu dla jej najstarszej córki właśnie według tego wzoru. 

Po dłuższym zastanowieniu, podjęłam próbę wykonania go jeszcze raz. Tym razem zakupiłam bliższą oryginałowi wełnę i zabrałam się do pracy. Zajęło mi to kilka tygodni, zamiast maksymalnie 2 dni. Przerabiałam kilka rzędów, po czym odkładałam i dziergałam inny projekt. W końcu wyrzuty sumienia wzięły górę gdy patrzyłam na nie dokończoną robótkę. Skończyłam go w ciągu jednego wieczoru, szantażując sama siebie zakazem rozpoczęcia kolejnego projektu, nim ten będzie gotowy.




29/52

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad.

Popularne posty