Druty w 2017

Na początku roku zrezygnowałam z przygotowania listy z postanowieniami na 2017. Jednak teraz doszłam do wniosku, że zbiorę w jedno miejsce swoje plany. Mam trochę więcej wolnego czasu niż zakładałam na początku. Studiowanie w tym roku jest przyjemniejsze niż w poprzednim, choć główna część dopiero przede mną. Najbardziej wymagające praktyki zaplanowane zostały na koniec marca. Do końca maja muszę także oddać pracę egzaminacyjną, która będzie bazować na doświadczeniach z praktyk. Chłopcy są coraz więksi i dużo lepiej potrafią zająć się sobą nawzajem niż wcześniej. Dobra organizacja obowiązków domowych (zakupy, sprzątanie i gotowanie) ułatwia funkcjonowanie. Dodatkowo dobre zarządzanie czasem pozwala wygospodarować jeszcze kilka dodatkowych chwil relaksu z drutami. Moim największym problemem jest jednak skakanie od projektu do projektu oraz wykonywanie kilku mniejszych w trakcie dziergania głównego *dużego* projektu.

Na pierwszym miejscu znajduje się rozpoczęta już FANA-kofte.
wzór


Drops 157-1

Gdy skończę dziergać FANA-kofte planuje wykonać ten zestaw dla siebie.

Włóczkę na projekt zakupiłam ponad rok temu. Nadal leży w kartonie i grzecznie czeka na swoją kolej.

książka
W prezencie dostałam kalendarz z wzorem na każdy miesiąc: KLOMPELOMPE Strikkekalender, w którym znalazłam kilka ciekawych prac. Jednak pierwszą jaką zrobię jest Sondre-genser. Włóczkę już mam. Kupiłam ją wcześniej aby zrobić inny sweterek z drugiej książki KLOMPELOMPE, jednak przyznaję ten podoba mi się bardziej.
Do tego powstanie pewnie kilka czapek, rękawiczki czy skarpetki dla najbliższych.

 


Komentarze

Popularne posty